четвъртък, 14 юни 2012 г.

Началото

Още от малка се мъчех да шия рокли на куклите, по късно се опитвах да си шия за мен или по скоро да прекроявам разни неща. Пристъпите на шиене идват и си отиват. Може би се дължи на факта, че не съм се занимавала сериозно с това. Сега ми дойде момента в които искам да направя нещо повече от подгъви, скъсяване и декориране на готови дрехи. Пожелайте ми успех, започвам от начало и дано да има с какво да се похваля:-))

Ще покажа какво съм си шила до тук.


Гордея се с моя пачуорк, който стои в гардероба недовършен. Правила съм го с подръчни материали и по едно време направо ми писна да изрязвам малките квадратчета с ножицата. Естествено, по късно видях че хората използват ротационни ножове и кроячи:-))


Това са нови дънки, които отрязах защото не ми харесаха как ми стоят. Използвах канта на крачолите за да направя този маншет. От стари дънки взех джобовете и ги приших леко на една страна, сложих и копчета и станаха супер.



Следващите също са почти нови.Използвах същия метод, но ги оставих по семпли, без джобове.



2 коментара:

  1. И аз съм като теб със шиенето - така че успех ти пожелавам, а после да покажеш готовото творение. Пачуърка ти е много добър , не личи да е недовършен, поне за мен. Спорна работа!

    ОтговорИзтриване