неделя, 27 октомври 2013 г.

Честит рожден ден, Сами!

За нищо на света не бих се нагърбила отново с тази тежка задача, да изработя подобна торта. Въпреки това ми донесе удовлетворение. Получи се по добре от очакванията ми. Стените трябваше да са перфектно прави за да се получи квадрата. Изправих ги с допълнителни блатове и въпреки това пак едната страна ми хлътна до известна степен.
Изработих я като торта на два етажа, само че етажите са еднакви, после залепих допълнителните блатове и горе долу се получи. Имах съмнения, че при всичките тези приготовления накрая няма да имам страни точни на шаблончето ми, но добре се получи, нямаше нужда от клинчета или половин квадратчета. Има тук там леки пролуки, но това е...
Силата ми стигна до тук:-)) Трябваха ми 1105 квадратчета и 12 часа.
Иначе блатовете са шоколадови, крема ванилов, но разноцветен-син, жълт и зелен. Надявам се да видя разрез на тортата за да видя дали се е получила добре.Ето и снимките.




Няма коментари:

Публикуване на коментар